pt.. maj 16th, 2025

Ścianki reklamowe we współczesnym wydaniu są bardzo popularne. Wpływ na to ma wiele czynników. Przede wszystkim możliwości druku na tkaninie są dzisiaj nieprawdopodobne. Właściwie mamy do dyspozycji pełną paletę kolorów i wydruk w najwyższej jakości. Po drugie są łatwe w montażu. Pomyślane w ten sposób, by nie sprawiały większych kłopotów przy ich rozkładaniu i składaniu. Nawet jeżeli zajmuje się tym jedna osoba, nie będzie to stanowiło żadnego problemu. Dlatego też stawiają na nie wszyscy – organizacje społeczne, małe, jak i duże firmy, samorządy, czy nawet prelegenci.

Ścianki reklamowe, czyli patron wydarzenia

Ścianki reklamowe wykorzystywane są również przez konkretne osoby lub partie polityczne. Zdarza się, że podczas lokalnych wydarzeń, odwiedza je marszałek województwa, senator, czy poseł. Jeżeli dobrze się w tym czasie rozejrzymy, to zapewne zdarzy się nie raz, że trafimy na ich wizerunek lub logo instytucji, którą reprezentują w tej właśnie formie. Daje to wbrew pozorom ogromne możliwości. Ponieważ bez względu na to, czy konkretna osoba jest widziana fizycznie, czy nie, to na pewno jej ścianka reklamowa będzie przypominać o tym, że gdzieś jest w pobliżu lub przynajmniej patronuje konkretnemu wydarzeniu lub się z nim identyfikuje.

Ścianki reklamowe wzmacniają przekaz

Ścianki reklamowe widoczne są również podczas różnego rodzaju transmisji telewizyjnych. Szczególnie wtedy, kiedy widzimy, że prowadzący łączy się z rozmówcą za pomocą Internetu. Nie tylko oczywiście w ten sposób. Mogą to być również bezpośrednie relacje z konkretnego wydarzenia. Otóż czy to organizatorzy, burmistrzowie, właściciele stoisk, lokalni politycy chętnie występują właśnie na tle takich ścianek reklamowych. Dzieje się tak, ponieważ pozwala to wzmacniać swój przekaz, ewentualnie przypomnieć, że dana osoba reprezentuje konkretną organizację. Dzięki temu mamy do czynienia co najmniej z podwójnym przekazem. Z jednej strony słuchamy tego, co mówi osoba przed ekranem, z drugiej strony przemawia do nas logo lub hasło, które pojawia się w tle.

Każdy wystawca się wyróżnia

W przypadku ścianek reklamowych najczęściej spotkamy się z nimi na takich wydarzeniach, jak targi, wydarzenia sportowe, konferencje, lokalne spotkania, festiwale itp. Za każdym razem będziemy mieli do czynienia z tym samym przeznaczeniem. I nawet, jeżeli spojrzelibyśmy na to zjawisko z większej perspektywy, widząc, że takich ścianek reklamowych na tego rodzaju eventach jest całkiem sporo, to okaże się, że wszystkie one są tam potrzebne i w żaden sposób nie gubią się w tłumie. Przeciwnie, właśnie dlatego, że jest tam sporo tego rodzaju reklam i jeszcze więcej osób, to właśnie ścianki reklamowe pozwalają wyróżnić się każdemu z wystawców.